Thursday 20 June 2013

dunia semakin berakhir

salam semua....

arini aku berfikir sejenak....benarkah dunia kini sedang di ambang pengakhiran???
law di lihat dan di fikirkan..mmg da terdapat tanda2 kecil dan juga besar yang berlaku sekarang nie...
 bencana alam,lelaki jadi perempaun dan sebaliknya...fitnah berleluasa dan di akui benar...dan banyak lagi law korang nk kaji benda nie semua...

dan2 aku pon terpikir???da cukup ker iman aku nk tempuh pengakhiran dunia nie???aku taw..aku insan yang tidak lari dari membuat kesalahan..sembahyang pon kadang cukup..kadang tidak..tp aku sedang berusaha untuk memperbaiki segala kelemahan supaya aku bole menjadi insan yang solehah di mata nya...amin~~~

td aku ader lah singgah kt you tube..saje tgk video2 yang telah di uplod...and mata aku yang jahat nie terhenti kat satu video nie...link...law korang tgk mmg bole tebeliak la segala anak yang ader kt badan korang ni...
aku sebagai wanita pon gile jeles tgk diaorg nie...cun gile nak mati....tp diaorg x takut ker akan azab tuhan...nauzubillah...

secara jujur...aku mmg x suka dengan org yang mcm nie...knp nk tuka identity??knp nk tuka perwatakan???
adekah ini semua bole dikata kan kepuasan??bukan ker itu semua hasutan syaitan???

ya allah yan tuhan ku...semakin banyak tanda2 pengakhiran zaman ya allah...

No comments:

Post a Comment